Tutorial : Machiajul meu preferat de zi

Vara prefer un machiaj natural, cât mai uşor, dar totuşi feminin. V-am pregătit un mic tutorial în care vă prezint fiecare etapă a machiajului meu de zi. Nu apelez în fiecare zi la make-up, dar când o fac îl aplic ca şi în video-ul de mai jos. Fardurile sunt dintr-o paletă foarte dragă mie de la FrontCover, True Colors se numeşte şi am primit-o cadou de la cea mai bună prietenă a mea Ana, cu ocazia zilei mele de naştere.Pensulele folosite aparţin de aceeaşi paletă. Prima este o pensulă ‘mini blender’, dar eu o folosesc pe post de eye liner brush umezind-o înainte de a lua fardul cu ea, iar cea de a doua este o pensula rotundă, normală de fard. Pudra este de la Maxfactor ”Creme puff” pe care o iubesc, dar mai multe despre ea într-un articol viitor pe care vi-l pregătesc. Pensula cu care aplic pudra este de la E.L.F şi este o kabuki brush. Blush/bronzer-ul este tot de la E.L.F, mascara e Maybelline ‘The Rocket volum express’, iar gloss-ul de la Kiko.

Mâine de dimineaţa voi pleca într-o aventură care mă va ajuta să descopăr câte puţin din Franţa, Italia, Spania şi Portugalia. În jur de 2 săptămâni nu voi mai putea scrie, aşa că nu voi apuca să scriu cele 2 articole din ”How to style” , dar pe când mă întorc v-am pregătit câteva surprize, ca să mă revanşez. Încerc să vă mai ţin la curent, cu impresii şi locurile prin care ajung, cu ajutorul Instragram-ului.

Acum, trebuie să mai îmi pun la punct bagajul, aşa că vă urez vizionare plăcută, noapte bună şi vă aştept părerile despre tutorial.

~ Kisses!

Lasă un răspuns

