Review : Produse Avon pentru un păr cu adevărat frumos.

Pentru mine părul este foarte important. Un păr îngrijit, frumos şi strălucitor poate schimba cu totul înfăţişarea unei persoane. Să fim serioşi acum, cu toţi întoarcem capul după o fată cu un păr bogat şi sănătos, ca cel din reclame.

Din păcate, natura nu mi-a oferit un astfel de păr, ci unul fără pic de strălucire, aspru şi care se încurcă foarte repede. Am încercat multe produse, dar din păcate nici unul nu a dat rezultatul dorit.

Pană cand, mama, care îmi ştia problema, a venit acasă cu două produse Avon : ”Advance Techniques 360 nourishment Moroccan Argan oil Leave-in treatment” şi ”Advance Techniques daily shine Dry Ends Serum”. Două produse care promiteau multe… şi se ţin de promisiunile făcute! 

Imagine

  • Advance Techniques 360 nourishment Moroccan Argan oil Leave-in treatment

”Uleiul de argan este un ingredient care se gaseste numai in regiunea sud-vestica a Marocului. De acum il gasesti si in gama Advance Techniques. 
Tratamentul fara clatire imbogatit cu ulei de argan, pro-vitamina B5 si vitamina E hraneste si repara parul degradat, redandu-i aspectul frumos si sanatos, fara sa il incarce.”

 Cum spune şi numele, este un tratament leave-in, adică se aplică pe păr fără clătire după. Eu îl folosesc după ce mă spăl pe cap, îl aplic pe tot părul şi îl las să-şi facă magia. Pur şi simplu iubesc acest produs. Rezultatul : un păr mult mai fin, care nu se mai încurcă şi mai ales un păr în care razele soarelui se joacă cu plăcere. M-am vopsit de câteva ori şi asta mi-a făcut părul şi mai aspru, dar după câteva aplicări al acestui tratament n-am mai avut aceste probleme. La fel a fost şi după ce am venit de la mare, deoarece, datorită apei sărate şi a soarelui, părul a devenit tern; dar tratamentul cu ulei de argan l-a salvat din nou. Pentru voi, cele cărora părul vă cere hidratare şi strălucire , vă recomand cu căldură acest produs. 

Imagine

  • Advance Techniques daily shine Dry Ends Serum

”Gama Daily Results este formulata cu creatina si pro-vitamina B5 – ingrediente care hranesc si fortifica parul. O folosire regulata asigura un aspect proaspat, sanatos si plin de stralucire pentru parul tau.

Serul leave-in:
– netezeste si hraneste cuticula firului de par, reparand astfel varfurile uscate si despicate.
– hraneste parul si il lasa matasos si stralucitor
– fortifica parul”

 Toate avem probleme cu vârfurile despicate ale părului, aşa că acest produs este perfect pentru fiecare dintre voi în parte. Se vede diferenţa pe vărfurile mele, nu mai stau în ce părţi vrea  şi se vede că sunt hidratate. Acest serum de la Avon este cel mai bun ser pentru vârfuri din câte am încercat. 

Imagine

 Cele două sticluţe cu poţiuni magice, sunt pe terminate, din nefericire, dar nu am stat degeaba şi musai mi-am comandat altele două. Am o presimţire că vor rămâne pentru mult timp în lista mea de preferate. Vă îmbii , pe toate, să încercaţi aceste doua produse şi să vă spuneţi părerea.

Imagine

Produsele le găsiţi aici : Avon Cosmectics 

 

Un gând despre “Review : Produse Avon pentru un păr cu adevărat frumos.

  1. Alege o lumină mai bună pentru pozele cu tine. Să bată soarele eventual. Și eu am iPhone cu 5 megapixeli dar dacă e lumina bună, se văd clar pozele. Dacă ești în casă, pune o veioză cu lumina spre tine.

Lasă un răspuns

