O zi specială

Înconjurată de muzică înviorătoare, oameni veseli şi voie bună vă scriu acest articol pentru a vă prezenta ţinuta mea de azi. Azi, 20 iulie, are loc un eveniment special : botezul verişorului meu cel mai micuţ. Pentru o zi aşa deosebită, am ales un outfit pe măsură. O rochiţă deosebită, argintie metalic, primită cadou de la o prietenă foarte bună a mamei mele. Am accesorizat-o cu o pereche de cercei mari arginti cu pene mov de la Charlotte Russe si o pereche de pantofi cu toc negri de la Deichman. Machiajul am ales să fie mai discret, în nuanţe de mov precum penele de la cercei. Fardurile folosite sunt dintr-o paletă foarte dragă mie primită cadou de la cea mai bună prietenă a mea, Ana. Îţi mulţumesc şi aici din toată inima ! Părul l-am prins într-un coc sus, de balerină, realizat la fel ca cel într-o parte, la care aveţi tutorialul într-un articol predent.

image

image

image

image

Sper că aveţi o zi la fel de frumoasă ca a mea.
         ~Kisses!

2 gânduri despre “O zi specială

Lasă un răspuns

