Cum reparăm un fard spart?

Indiferent că este vorba de un fard de pleoape, un blush sau un fard bronzant, din neatenţie îl putem scăpa şi asta îl poate sparge.  Care este soluţia în astfel de momente? Am eu o idee mai bună decât să le aruncăm imediat. Am aflat un mic truc salvator pe care sunt gata să il împărtăşesc cu voi.
Din neatenţie, de dimineaţă pe când făceam curat, am scăpat una din palete mele, iar două dintre farduri s-au spart. Cred că şi vouă vi s-a mai întâmplat, mai ales celor cu capul în nori, ca mine. În acest caz, pentru a reface fardul, aveţi nevoie de un lucru banal: alcool-ul sanitar.
Dacă fardul mai are bucaţi măricele strobiţile pentru ca fardul să fie cât mai mărunt. Apoi ametecaţi pulberea rezultată cu puţin alcool până obţineţi o pasta. De reţinut : turnaţi spirtul încet şi rar, pentru a nu turna prea mult! În caz contrar fardul nu va mai putea fi salvat. Pentru a modela forma fardului puteţi folosi orice aveţi la îndemână, o lingură, un creion sau un cuţit. Eu de exemplu am folosit un bănuţ. La sfârşit lăsaţi amestecul să se usuce şi ca alcool-ul să nu se evapore trebuie să îl acoperiţi. Ar fi de preferat ca fardul să stea peste noapte, iar a doua zi vei avea un fard nou-nouţ. Dacă însă eşti în grabă şi ai nevoie de acel fard, poţi folosi uscătorul de păr pentru o uscare mai rapidă.

image

image

image

Sper că v-am ajutat şi aştept comentariile voastre cu referire la rezultatul obţinut dacă veţi încerca această metodă de a vă salva cosmeticele.

Kisses! ~

4 gânduri despre “Cum reparăm un fard spart?

  1. Wowwww….super idee Madalina. Chiar ieri am spart si eu un fard si voiam sa il arunc. Iti multumesc frumos pentru idee, revin cu rezultatul obtinut

Lasă un răspuns

