Trends: See-throughs

În spatele meu e plin de bagaje.  Haine, accesori, prosoape, pantofi, cu toate şi-au găsit un loc în camera mea până vor fi înghesuite într-unul dintre bagaje. Unde plec? La mare, la soare, la Costineşti.

Am o mică ‘tradiţie’ ( ca să îi spun aşa) înainte de a pleca la mare, la munte sau oriunde, îmi place să caut poze ,pe site-uri ca tumblr sau weheartit, care să arate locuri asemănătoare celor pe care urmează să le vizitez. Am impresia că mă aduc în acel mood aventuros, curios, nerăbdător. Nu cred că sunt chiar singura care face aşa., nu? Uitându-mă la poze am dat peste o imagine cu o tipă îmbrăcată lejer, colorat, de vară, dar avea o geantă transparentă. Instantaneu m-am gândit :” Trebuie să scriu despre ternd-ul meu preferat din aceată vară ”.

Imagine

Trend-ul see-through a acaparat garderoba fashionistelor prin toate piesele posibile : topuri, rochiţe, cămăşi, accesorii şi pantofi. Poantofi, exact, pantofi! Rochiţe sau alte obiecte vestimentare, din materiale puţin transparente am văzut, suntem obişnuiţi, chiar şi genţile au devenit un must have vara aceasta, dar pantofii sunt ceva nou, ceva inedit.

Accesoriile see-through merg practic la orice, ţinute elegante, casual, de ieşit cu prieteni, de mers la un film. Trebuie doar să fii atent cam ce bagi în geantă, pentru că toată lumea poate vedea.  În materie de genţii s-a adus un nou factor wow, de la clasicul clear ( transparent fără nici o nuanţă) acum găseşti genţii see-through în nuanţe de roz, verde, galben, chiar şi în degrade.

Imagine

Pantofi, cum am zis,  sunt ceva nou ce în vara asta şi-au făcut un mare intro în ţinutele fashionistelor.  Sunt altceva, sunt de efect şi cu siguranţă întorc capetele. Arată bine, sunt chic şi ca şi  genţile merg la orice. Şi aici găsiţi mai multe variante. Începând de la pantofi doar cu tocul transparent, până la pantofi în întregime transparenţi. Când i-am văzut prima dată nu eram foarte încântată, dar după ce am căutat şi am văzut ţinute cu astfel de pantofi chiar mi-au câştigat inima.

Imagine

V-am pregătit câteva sugestii de a combina accesoriile transparente care sper să vă placă la fel de mult ca mie.

Beach see-throughs

Untitled #7

Fantastic voyage

Untitled #8

Voi ce părere aveţi de acest trend : hot or not?

   ~ Kisses!

Lasă un răspuns

