Side Bun Tutorial

Cocul – elegant, feminin, simplu şi comod. În zilele calde prefer să îmi fac un coc şi să scap de griji.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cocul într-o parte mi-a atras atenţia de puţin timp. Am observat că îşi făcea aparaţia peste tot : runway, fashion week, banchete, reviste de modă şi chiar street style-uri. Este elegant, simplu şi totuţi atât de chic.

Eu am prins o ocazie perfectă de al purta aşa că nu am putut rezista să nu profit. Ziua celei mai bune prietene! Atmosferă perfectă pentru un coc, relaxată dar elegantă. Am primit multe complimente şi întrebari despre cum am reuşit să-l fac. De accea v-am pregătit un mic tutorial prin care vă arăt exact cum îmi fac eu cocul într-o parte şi chiar sper să vă ajute.

De ce ai nevoie?

  • Perie de păr
  • O prinzătoare de păr normală
  • Burete special ( al meu e din H&M )
  • Bobby pins ( dacă cumva se hotărăsc câteva fire să se opună )

Lasă un răspuns

