Paletă de culori: Ochii Căprui

După sâptămâni în care doar ‘stilurile funcţionale’ la română, ‘cruciadele’ la istorie, ‘ timpurile verbale’ la engleză şi ‘conjugările’ la latină mi-au ocupat tot timpul,acum că am terminat cu toate,  pot sta liniştită şi să mă bucur de vacanţa încă neoficial începută

.tumblr_mmhcb0w5tU1rcr9kbo1_500

Pentru că acum am timp berechet pentru blog, pentru voi, am hotărât să încep o micuţă serie, despre combinarea culorilor la machiaj în funcţie de culoarea ochilor.

Am hotărât să încep cu ochii căprui. De ce? Pentru că ochii căprui fură inima oricui! Nu ştiu ce credeţi voi despre această zicală, dar eu pot susţine sus şi tare că a adevărat, pentru că un băiat cu ochii căprui chiar mi-a furat inima! Ochii căprui, faţă de cei verzi sau albaştri, inspiră mai multă încredere în forţele proprii, mai multă siguranţă şi un anume strop de exotism.

large

Ochii căprui variază de la cei de un maro foarte închis, până la cel cu tentă verzuie. În funcţie de acest detaliu,  am pregătit o listă cu ce culori vi se potrivesc şi vă avantajează.

  • Nunţele pământii, ciocolatii se potrivesc ochiilor de un maro mediu, ca mierea. Aceste culori vor scoate în evidenţă nunţele de galben.

Fotor0602115545

  • Nuanţe de mov – se potrivesc atât ochiilor închişi la culoare, cât şi celor cu tentă verzuie. În cazul ochiilor maro închis, movul intensifică culoarea întunecată . Cum contrastele se atrag, în cazul celor cu tentă verzuie, movul va scoate în evidenţă nunţele crude ale ochilor.

Fotor060212069

  • Nunţe de verde – reuşesc să scoate verdele irisului în evidenţă. Dacă ai ochii de culoarea mierii, un fard verde, prin contrastul format, îţi va face galbenul ochilor mai intens şi strălucitor.

Fotor060211530

  • Nunţe de albastru – nunţele de albastru fac un contrast puternic cu ochii de un maro închis, aşa că ochii devin mai pătrunzători, chiar mai puternici.

Fotor0602121112

  • Nunţe de bej şi roz – aceste tipuri de nuanţe, cele de bej si cele de roz, se potrivesc la toate cele trei tipuri de ochii căprui. Verdele irisului este scos în evidenţă, culoarea caldă a mierii este acompaniată frumos de tonuri calde de bej şi roz, iar contrastul de culoarea închisă o ochiilor întunecaţi şi cea deschisă a fardurilor jucăuşe dă naştere la o privire cu adevărat exotică.

Fotor0602120339

Acum după ce am terminat cu fardurile, ne mai trebuie puţin tuş pentru o privire cu adevărat cuceritoare, puţin rimel şi suntem gata de plecare!

tumblr_mnqk4xysso1qhs2eqo1_500

Sper că v-am fost de ajutor şi pregătiţivă pentru episodul doi din această serie: Ochii Albaştrii!

5 gânduri despre “Paletă de culori: Ochii Căprui

  1. buna Madalina,in primul rand felicitarile mele pt blog!! am si eu o rugaminte.Ma chinui de ceva vreme sa gasesc un program pt a face astfel de „poze personalizate” nu le stiu exact denumirea🙂 Crezi ca ma poti ajuta si pe mine cu o sugestie asupra unui program?Multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

