Make it better!

Toate lucrurile care ne înconjoară au o parte anume care dacă este neîngrijită celelalte componente îşi pierd din strălucire. Pentru o oglindă sau un tablou această parte este reprezentată de ramă, pentru copaci de coroana de frunze, pentru flori de petale, iar pentru noi de ten.

Imagine

Un ten luminos, care emană sănătate, îndulceşte trăsăturile şi le face să strălucească. Acum ştiu, e normal la vârsta pubertăţi, să ai anumite imperfecţiuni şi eu le am, dar cât timp tenul este sănătos acei mici duşmănei care îşi fac simţită prezenţa pe faţa noastră, nici că se vor observa. M-am gândit să vă dau câteva sfaturi pentru îngrijirea tenului.

Imagine

  • Hidratare – Apa este foarte importantă nu doar pentru ten, ci pentru întregul nostru corp. Şi da ştiu, aţi auzit chestia asta o mie de ori, dar vă mai spun şi eu odată ca să o auziţi de o mie şi una de ori. :)) Eu am ajuns să beau aproximativ 5 pahare de apă pe zii, plus sucuri naturale. Am evitat, pe cât se poate , sucurile carbogazoase, dar asta nu înseamnă că nu  mă mai răsfaţ şi eu cu o Cola câteodată. 
  • Vitamine – Aici am întâmpinat şi eu probleme. Nu pot spune că legumele sunt chiar felul meu de mâncare preferat. Fructe, da, mai mâncam când îmi aminteam că există aşa ceva pe pământ. Eh, de la un timp am încercat să remediez şi lucrul acesta. Mănânc mai multe legume, deobicei făcute la cuptor, iar porţia zilnică de fructe mi-o iau din sucuri sau milkshake-uri făcute de mine, în casă. Un alt mod prin care îmi iau porţia de vitamine este detox-ul propus de Alina Ceuşan care l-am început exact acum o săptămână. Funcţionează foarte bine şi vă recomand din tot sufletul să îl încercaţi şi voi.Da-ţi click aici  pentru reţeta.

Imagine

  • Rutina zilnică – Demachierea, curăţarea şi hidratarea sunt puncte foarte importante în îngrijirea tenului. Demachierea trebuie făcută atât dimineaţa, cât şi seara, iar curăţarea se face cu un gel sau exfoliant special. Încercaţi să folosiţi produse speciale pentru tipul vostru de ten, astfel evitaţi reacţiile neplăcute a le pieli la produse nepotrivite.

Imagine

Sper că v-am fost de ajutor.  Kisses! ~

Lasă un răspuns

