Blog Your Dreams ~

Ah, ce vreme frumoasă să stai în faţa calculatorului, cu o ceaşcă de ceai lângă tine, o bucăţică de cheescake şi să incepi a scrie tot ce îţi trece prin cap. Plouă torenţial, cu picuri mari şi jucauşi, aşa că am tras jaluzelele la maxim şi am deschis larg geamul ca să intre mirosul acela de umed lăsat în urmă de picuri.

Imagine

Voi cum v-aţi petrecut ziua de ieri? Cred că toţii am avut zile relativ asemănătoare. Eu mi-am început ziua cu deschiderea cadourilor aduse de dragul iepuraş, pentru că sora mea nu mai avea răbdare. Mai apoi am mers la biserică şi am continuat cu un prânz copios. Cum am zis în articolul precedent, am purtat o fusta high-low crem şi un tricou alb împreună cu geanta mea preferată şi o pereche de sandale cu platformă negre. Simplu, decent, elegant.
Imagine

Mi-am continuat ziua cu câteva amintiri de familie şi o relaxantă plimbare prin parc, că doar iepuraşul i-a adus o bicicletă surorii mele şi nu se putea să nu o inaugureze chiar în aceaşi zi. Pentru că sărbătoarea nu  s-a încheiat m-am gândit să păstrez eleganţa, dar să fiu mai comodă şi puţin mai…colorată.😀 Aşa că accesoriile le-am păstrat de la ţinuta anterioară, dar am ales o fustă mai scurtă, tot crem, şi o bluză roz turbat, precum îmi place mie să îl numesc, sau hot pink că aşa e mai cunoscut.

Imagine

Uite că ploaia s-a şi oprit de când vă scriu eu acest articol, iar soarele încearcă să îsi arate faţa prin plapuma de nori. A fost frumos, chiar dacă a fost scurt. Şi apropo de scurt, gata cu mini-vacanţa mâine trebuie să ne târâm din nou până la şcoală. Pe mine mă mai înveseleşte gândul că mai luna asta să o trecem cu bine că după aceea vine vacanţa de vară. Smile girls, bikins are just around the corner!

Imagine

Vă doresc o după-masă şi o zi de mâine foarte frumoase!

Lasă un răspuns

