O pauză pentru distracţie

1 Mai. Grătare, cei mai apropiaţi prieteni, o atmosferă veselă şi o zi însorită.  Cu toţi cred că ne-am făcut deja planurile- unde, când, cu cine etc. vom petrece această zi. Cu ţinutele m-am gândit să vă ajut şi eu. Ţinuta ar trebui să fie una lejeră, comodă. V-am pregătit câteva poze pentru inspiraţie dacă încă nu v-aţi hotărât :

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Guys, n-am uitat de voi :

ImagineImagineImagineImagine

Imagine

Sper să vă fi fost de ajutor în alegerea ţinutei de mâine. Odihniţi-vă că mâine am auzit că ne cam petrecem. Vă urez distracţie mare!

Lasă un răspuns

