Sâmbăta dimineaţa

După dimineaţa perfectă de care am avut parte,care sună cam aşa: un duş răcoritor, o îngheţată de caramel cu alune şi o porţie din noul număr Elle, totul pe fundalul unui episod mai vechi din Gossip Girl (pentru că da, am reluat a treia oară serialul), am primit telefonul parcă aşteptat înăuntrul meu. O invitaţie la o limonadă. Ce poate fi mai potrivit pe această vreme decât o limonada, pe o terasă impreună cu o bună prietenă? O ţinută all white alcătuită din pantaloni albi random brand şi tricou cu un tigru imprimat pe el de la C&A,accesorizată cu un clutch roz pal from H&M şi sandale negre Deichman, a fost în ton cu soarele vesel de afară şi a oferit un contrast frumos cu tot verdele naturii din jurul meu.

ImagineImagine

Imagine

Voi cum v-aţi petrecut acestă zii plină de căldură?

Lasă un răspuns

