Ceva special

În viaţă întâlnim tot felul de persoane, unele rămân pentru puţin timp, altele ne devin prieteni apropiţi şi mai e acea persoană mai specială. O persoană căreia îi poţi spune orice, râdeţi, glumiţi, vă certaţi şi totuşi vă împăcaţi imediat într-un mod foarte drăguţ,pe care ajungi să o iubeşti şi care ajunge să te iubească şi ea ea pe tine. Eu am întâlnit această persoană. Numele lui este Sergiu şi suntem la acelaşi liceu.Am făcut cunoştinţă datorită unor prieteni comuni. La început nu a existat acea scânteie, dar cu timpul când ne-am cunoscut mai bine şi am petrecut mai mult timp împreună, mi-am dat seama că el este persoana aceea specială pentru mine. Parcă ne-a fost dat să ne întâlnim. Când ne certăm o facem de parcă am fi căsătoriţi, vorbim ca cei mai buni prieteni, flirtăm ca şi cum am fi la începutul relaţiei şi ne apărăm ca fraţii.

Poate unii dintre voi spuneţi că e pueril, că la vârsta noastră nu ştim ce e dragostea. Poate aşa e, poate aceşti dragonaşi care îşi flutură aripile în stomacul meu de fiecare dată când el îmi zâmbeşte şi valul de fericire care îl simt atunci când primesc chiar şi un mesaj de la el sunt doar nişte sentimente tipice vârstei. Eu prefer să trăiesc cu ideea, că datorită lui am aflat ce e dragostea. Şi, de un lucru sunt sigură, intre noi e ceva special.

                                                La mulţi ani Sergiu !!

Imagine

Lasă un răspuns

