Good morning….Snow?!

E mult prea dimineaţa. Mă trezesc sperând că voi întâmpina o zii răcoroasă de primăvara. Dar spre surprinderea mea, ce văd când mă uit pe geam? Zăpadă. Da ştiu, a spus la meteo zilele trecute că va ninge, dar nu am putut crede. Şi uite aşa hainele care mi le-am pregătit ieri, care alcătuiau o ţinută de primăvară, au trebuit schimbate cu un pulover lung şi mai gros şi paltonul meu subtire.

În rest dimineaţa mea a decurs normal, ca orice dimineaţa, iar acum sunt în drum spre şcoală. Încet, ne pregătim de weekend. Azi ne terminăm planurile, punem la puct detaliile şi ţinutele, iar după ce se termină şcoala, dăm drumul la distracţie.

Imagine

Lasă un răspuns

