Un nou răsărit…

…care va aduce cu el mult aşteptata primăvară. Primăvara este comparată cu copilăria unui om. De ce? Pentru că amândouă au elemente comune precum : veselia, culoarea, înflorire şi inocenţă. Primăvara este anotimpul meu preferat. Florile care acum înfloresc, gândăcuţii care se dezamorţesc după somnul lung de iarnă, totul prinde culoare şi viaţă.Unde mai pui că o dată ce trece primăvara se apropie vara, anotimpul distracţiilor. Şi cum am putea sărbătorii mai bine începerea acestui sezon decât prin a împărţii şi primii bucuri prin mici simboluri numite mărţişoare,1 Martie este una din zilele mele preferate. Mi se pare o zii plină de bună dispoziţie şi dragoste.

Pentru primavara asta îmi doresc să zâmbesc mai mult, să ajut oamenii din juru meu cât mai des, o garderobă colorată, iubirea ce o trăiesc să nu se termine şi mai ales veselie cât încape.
Vă doresc şi voua o primăvară strălucitoare, la fel ca voi!

Imagine

Lasă un răspuns

