Goodbye 2012, welcome 2013!

Ne-am luat rămas bun de la 2012, un an complicat şi plin de schimbări, pentru mine. Am început liceul, am început să scriu pe blog, să ” descopăr” lumea aş putea spune. Sper ca 2013 să mă ajute cu toate lucrurile la care am pus baza în anul precedente! Dar atât cu vocaţiile mele pentru anul acesta, să vorbim despre petrecere.

Imagine

Pe la ora opt p.m. am început să ne adunăm cam 200 de persoane la Grand Centrel Arad. Ţinute care mai de care mai originale, frumoase, foarte la moda şi nu în ultimul timp elegante. Fetele s-au întregut pe ele cu rochiile lor, parcă scoase din revistele de modă, dar nici băieţii nu s-au lasat mai prejos, cuvântul eleganţă  fiind elementul cheie în ţinutele lor. Muzică bună, zâmbete, prietenie şi multă iubire. Cam tot ce trebuie pentru un revelion de-a dreptul reuşit. Organizarea a fost foarte bună şi sunt mândră sa spun că totul a fost organizat de câţiva prieteni de-ai mei, cu vârsta de 14-16 .

Cât despre mine, într-un cuvânt m-am distrat! Ţinuta mea a fost alcătuită dintr-o rochiţă neagră cu peplum, botine cu toc negru gros şi un lanţ la baza gâtului cu stele. Părul întins şi machiaj cat eye şi buze de o culoare mai puternică.

Sper că şi voi v-aţi distrat în noaptea dintre anii!

Imagine

Lasă un răspuns

