Cum să începem anul! Partea a 2-a

Pe lângă bine îmbrăcate mai trebuie să fim şi frumos aranjate. Un element care poate schimba în bine ecuaţia ţinutei perfecte este un machiaj reuşit. Noaptea dintre anii este un eveniment elegant şi plin de strălucire după părerea mea.

Machiajul trebuie asortat ţinutei : o ţinută mai simplă este scoasă din anonimat de un machiaj amblu, realizat prin farduri în tonuri puternice şi strălucitoare. O ţinută, de felul ei strălucitoare, este complectată de un machiaj simplu, spre exemplu un cat eye şi buze roşiii.

Acum, totul depinde şi de stilul tău. Eu una prefer mereu machiajul simplu, pentru că am impresia că machiajul amplu nu mă avantajează, dar celei mai bune prietene a mele îi stă mai mult decât bine cu smokey eyes.

ImagineImagine

ImagineImagine

Mai târziu revin cu un post despre două lucruri neabordate: hairstyle şi nail art.

Lasă un răspuns

