Weekend surprize: Giveaway!

După cum am zis şi în articolul precedent,  săptămâna asta am început să scriu împreună cu o colagă pentru site-ul şcolii. Pentru prima publicaţie am ales să luăm interviuri la câţiva boboci. După ce va fi gata am să îl postez şi aici ca să  îl citiţi şi voi.

Acum cel mai important lucru: giveaway-ul!De ce m-am hotărât să găzduiesc acest giveaway?Pentru că am trecut deja de 1.000 de vizualizări şi m-am gândit că trebuie să vă răsplătesc intr-un fel,pentru că datorită vouă am ajuns aşa departe.  Giveaway-ul începe azi, 06 Octombrie 2012 şi se termină în 12 octombrie 2012 (vinerea viitoare).

Ce pun la bataie?

O pereche foarte draguţa de cercei:

Imagine

Ce ai de făcut pentru a te înscrie: Lasă un comentariu mai jos cu numele complet şi adresa paginii tale de facebook. Câştigătoarea va fi aleasă prin random.org, Sâmbătă 13 octombrie. Succes tuturor!

12 gânduri despre “Weekend surprize: Giveaway!

Lasă un răspuns

