Style it Autumn!

Răsfoiam noul număr Elle şi mă gândeam:” Eu am făcut un post doar despre moda de şcoală. Ce ar fi să fac şi unul cu ţinute de zi cu zi?”. Zis şi făcut!

Unul dintre cele mai important trend-uri din această toamnă este fară doar şi poate ‘military style’. Îmi place acest stil, mai ales jachetele cu influenţă militară şi cizmele cu ţinte. Alte tendinţe din acest sezon sunt imprimeurile florale, cât mai mari, cât mai colorate şi cât mai vizibile şi hainele cu inspiraţie masculină.Un alt lucru care îmi place să port toamna sunt culorile calde: portocaliu, maro, crem, bej şi când vreau o pată de culoare prefer să adaug elemente galbene sau albastre.

Una dintre ţinutele mele preferate de toamnă este alcătuită din: o rochiţa drăguţa de vara, nişte ciorapi subţiri(modelul depinde de stilul fiecăruia, eu îi prefer pe cei neutrii), cizme şi o geaca de piele. Cea mai bună ţinută de ieşit cu fetele la o cafeluţa.

Urmează câteva poze pentru inspiraţie, sper să vă placă:

ImagineUnImagineImagineImagineImagineImagineImagine

ImagineImagineImagine

Un gând despre “Style it Autumn!

Lasă un răspuns

