Let’s start a stilish new school year!~

Începerea şcolii bate deja in uşa, iar mie îmi stă gândul doar la noile ţinute de şcoală. Liceu meu are o uniformă simplă şi destul de uşor de asortat. Uniforma constă într-o cămaşă albă si o cravată bordo, o culoare nu prea pretenţioasă. În partea de jos se prefera blugii din cate am aflat, fuste cu diferite modele (dar să fie decente) şi la fel şi deasupra cămăşi, blaizere sau sacouri, depinde de alegerea ta . Tot ce contează e să ai cravata si cămaşa ,desigur şi o ţinută adecvată şcolii. Eu , pentru ţinutele de şcoală, mă inspir de pe diferite site-uri precum Lookbook şi Chictopia sau de pe diferite blog-uri, dar cea mai mare inspiraţie o găsesc în serialul Gossip Girl.

V-am pregătit câteva poze pentru inspiraţie:

ImagineImagine

ImagineImagineImagineImagine

Guys, check out:

ImagineImagine

ImagineImagineImagine

Un gând despre “Let’s start a stilish new school year!~

  1. Foarte frumos blog-ul si tot ceea ce ai postat pana acum!:* … Tine-te de treaba in continuare si o sa vezi ca o sa devina popular! Pupici:*:*:*

Lasă un răspuns

