Hello There New Word!~

Dorinţa de a scrie, stă ascunsă în mine de mult timp, dar niciodată nu a avut curajul să iasă afară din carapacea ei, şi să se facă auzită…Pana acum! Stau in faţa calculatorului, sorbind dintr-o ceaşcă cu lapte cald, si gândindu-mă ” Ce am de pierdut dacă accept această provocare?”,raspunsul a venit numai decat : „Nimic!”

M-am gândit să creez un blog despre modă, lucruri care mă pasionează şi inspiră in general şi viaţa mea de zi cu zi.Blog-ul reprezintă un carneţel de idei, vise şi realizări. Un loc în care pot evada şi ma pot simţi liberă să exprim tot ce simt şi cred.

Acesta e un nou început…. !~

Lasă un răspuns

